KPN gebruikt Wordfeud voor nieuwe campagne

Grote bedrijven die Wordfeud gebruiken als marketingtool is niets nieuws. Al eerder was er op Facebook een heuze Wordfeud battle ontstaan tussen grote merken. KPN is vorige week begonnen met een actie, waarbij Wordfeud wordt gebruikt om de MBwennen campagne te promoten.

Op de Facebook pagina van KPN wordt elke dag een nieuw woord bekend gemaakt, waarmee je kans kunt maken op een prijs. Als je het woord legt, daar een screenshot van maakt en deze upload op de Facebook pagina van KPN kun je de hoofdprijs (een Samsumg Galaxy tab 10.1) of de dagprijs van €100 tegoed voor iTunes of Spotify winnen. De komende maand zullen er dus woorden in Wordfeud te leggen zijn die wellicht helemaal geen betekenis hebben (zoals ‘MBwennen’).

One Response to KPN gebruikt Wordfeud voor nieuwe campagne

  1. Herkenbare reclame, maar wel een dikke “Fail”. Het laatste woord “Kaas” dat zijn vrouw gelegd zou hebben voor 64 punten? Kijk maar eens goed naar die scene: daarin zie je dat hij zelf “Kaas” heeft gelegd voor slechts 14 punten (“You played KAAS for 14 points”).

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

De volgende HTML tags en attributen zijn toegestaan: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>