Wordfeud inlog problemen met Android

Niet alleen iPhone gebruikers met een IOS 5 update hebben de laatste dagen problemen met Wordfeud. Ook Wordfeud spelers die het spel op Android systemen spelen doen melding van problemen met het inloggen en oude chatberichten die omhoog blijven komen.

Wij vermoeden dat deze problemen ook worden meegenomen in Wordfeud update 1.2.10. Deze komt er zeer spoedig aan.


android

Wacht met Wordfeud updaten tot versie 1.2.10

Het moeten invoeren van een wachtwoord en het omhoogkomen van reeds verwijderde chatberichten schijnt alleen een probleem te zijn bij mensen die onlangs hun Wordfeud hebben geupdate. Heb je nu dus een werkende versie van Wordfeud en is het niet nodig te updaten, wacht daarmee dan totdat Wordfeud update 1.2.10 uit komt!

De Wordfeud update 1.2.10 komt volgens de makers van Wordfeud zeer spoedig uit. Wij blijven dit voor je in de gaten houden en zodra deze update er is, kun je deze direct hier op Wordfeud PRO vinden. Heb je een werkende versie van Wordfeud, dan geldt op dit moment dus:”If it ain’t broken, don’t try to fix it!”

Meld andere bugs

Ervaar jij andere bugs of problemen? Meld deze dan hier in de reacties! Wij proberen de bugs die Nederlandse Wordfeud spelers ervaren te bundelen en in een geheel te melden bij de Wordfeud makers. De kans is op deze manier groter dat deze in een update worden verholpen.

23 Antwoorden aan “Wordfeud inlog problemen met Android”

  1. Ik kan WF wel opnieuw installeren maar ik kan niet inloggen om mijn standen door te geven in het tournooi. Als ik opnieuw installeer ben ik mijn betaalde versie kwijt en krijg ik weer reclame.

  2. Heb wordfeut op de telefoon geinstalleerd met nieuw wachtwoord. Was ik n.l. Kwijt. Op mijn tablet kon ik niet meer spelen. Ook daar hetzelfde ww ingevuld. Nu kom ik niet verder dan inloggen. Vul ww in en daarna? Niets.

    1. Ik heb het zelfde probleem. Waar staan de reacties van Admin op dergelijke klachten? Moeten spelers het zelf uitzoeken? Ik geloof dat alleen WF dit kan oplossen.
      Hartelijke groet

  3. Raar geluid in me telefoon als ik wordfeud open maar als ik word feud sluit blijft het vreemde geluid het geluid klinkt alsof er een wespennest in me telefoon zit ik heb hier alleen last van als ik woodfeud heb geopend bij andere apps geen last hiervan

  4. Gisteren op mijn tablet betaalde versie geïnstalleerd. Dat gaat goed, zie nu statistieken en geen reclames. Echter, op mijn iPhone geen statistieken en wel reclame. App verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Helaas, geen verbetering. iPhone 6S met iOS 14.4.1
    Wat moet ik doen om het goed te krijgen?

  5. ik krijg de melding dat mijn wordfeud account is gedeactiveerd.
    geen idee waarom maar vind dit wel vervelend.
    kan deze weer geactiveerd worden?

  6. Ik heb een nieuwe telefoon helaas werkt wf niet meer ze vragen je emailadres dat type ik in en gebruikersnaam. Dan zeggen ze emailadres is al in gebruik ja logisch het is mijn adres nieuw password aangevraagd maar kan ik nergens intypen.. a

  7. Hallo,

    Ik krijg sinds gister de melding op mijn iphone 12mini “er heeft zich een SSL fout voorgedaan. Er kan geen veilige verbinding met de server tot stand worden gebracht”. Ik de app verwijderd en opnieuw geistalleerd, een zachte reset van mijn iphone gedaan, mijn wifiverbinding vernieuwd, maar niets helpt. Weten jullie wat er aan de hand kan zijn?

  8. Het is nu April 2021 en weer dezelfde fouten als in 2010, je zou denken dat ze er toen van geleerd hadden.na een update kom je niet meer op je account, al je medespelers zullen ook wel denken waarom is ze afgehaakt.
    Maak een degelijk spel.

  9. Op mijn Huawei lite 10 (android) speelde ik tot nu toe met plezier wordfeud met de betaalde versie. Dat plezier is opeens verdwenen, Ik krijg met een beetje mazzel nog wel woorden van tegenspelers binnen, maar ik kan mijn woorden niet terugzenden.
    Ik krijg dan de voortdurende opmerking:
    Verbindingsfout
    Er is iets fout gegaan. Probeer het later opnieuw.
    Unable to resolve host api.wordfeut.com : No adress associated with hostname

    Mijn wifi account geeft aan dat er verbinding is; ook mijn data abonnement werkt gewoon.
    Iemand een idee waar dit een uiting van is en hoe ik dit kan oplossen ?

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *